mys!



Hejhej!
Igår vas det med denna tös (www.giddyup.blogg.se). det togs bilder, mös framför idol och dylikt. Idag har vi också bakat pepparkakshus. det var riktigt mysigt, men julmusik och allt. Nu har jag kommit hem och ska snart hoppa in i duschen för att sedan fräscha upp mig lite. Ska nämligen kanske på fest ikväll med veronica. Men jag vet inte riktigt om jag pallar, och inte veronica heller. Vi får väl se vad som händer helt enkelt. Imorogn blir det plugg hela dagen, har ganska mycket att ta igen. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs kanske senare! puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Åkermanskan

svar: du skrev att veronica maggio är bäst, och jag svarade nej. :P

2008-12-13 @ 19:04:04
URL: http://emotionsrundeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0