nu skärps det!

Hejsan!
uppdateringen i denna blogg känns lite sådär va.. 
nej men faktiskt så måste detta tas tag i. Igår var hur mysigt som helst, det åts godis, cips, popcorn och dracks mängder av julmust. Trevligt. Vi lekte lekar och vi mös till filmer som harry potter och sjöng i kör till mamma mia. Det var verkligen den bästa kvällen på länge ska jag säga er. Stina sov över hos mig och idag har vi varit och handlat julklappar. Jag och också med mig sammetskjolen från monki som jag nog ska ha på julafton. Ikväll blir det mys med familjen, kanske ska se på någon film och bara vara. Imorgon är mina planer att julpynta med my mother och sen typ klä granen på kvällen. Vi hörs imorogn för nu ska jag nog hoppa i badet. ha det göööttt!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0