plugg, plugg och ännu mera plugg.

Goddagens!
Igår var helt okej. På festen var det inge drag, så jag och vonka drog tidigare. När vi kom hem så kollade vi på en extremt läskig skräckfilm. Alla bara dog. Den hetter the happening, och var faktiskt väldigt bra. Idag är min plan att bara plugga och baka. funderar faktiskt snart på att ta ett riktigt långt bad också. bara för att liksom. Imorogn blir det ännu mera plugg eftersom jag har två inlämningar på onsdag, lär ju typ inte plugga så mycket idag mer. Orkar verkligen inte. Men vi får väl se, kanske blir lite senare. Men nu ska jag återgå till det jag gjorde, alltså typ chatta med basse på msn och typ kika runt på internet.. höhö. hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0