Topp sju snyggaste männen!(just nu)



1. Conor oberst, vem annars? Så jävla söt och snygg och ja, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Honom ska jag gifta mig med, hihi! Då ska vi inte tala om musiken, rösten och texterna.
GE MIG DIG!!!!



2. Heath min heath. jag skulle göra vad som helst för att få denna sockertopp vid liv igen.
Sexig, manlig och helt underbart bra skådespelare. Åhhh... (a)



3. Vår egen Penn Badgley, som dom flesta känner igen som Dan från gossip girl.
Kan man snacka om den riktiga drömkille, eller vad säger ni?



4. Adam brody! Vad mer behöver jag säga?



5. Håkan hellström. Ja den söta mannen i sjömanskostym får en att svimma.
Din musik får mina örsnibbar att vibrera. 



3. Chace Crawford. Snygg snygg snygg snygg snygg!



6. Jag säger bara Ed Westwick, sexig mother fucker!!



7. Jude law. Ohh, rysningar ner till tårna. 

Ja kära läsare, min smak på killar må vara lite knasig. Men erkänn att ni blir lite sådär småsugna? Idag har jag i alla fall köpt en hatt, asfin! Imorogn är det julafton, man kan ju alltid hoppas att någon av dessa läckerbitar ligger i någon av klapparna. Hoppas att ni kan somna inatt, det är ju trots allt julafton imorogn! God jul!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Dom fem sista är ju mina, så dom kan du ju bara glömma!

2008-12-24 @ 01:46:47
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/
Postat av: Corny

Men gud Conor Oberst var ju snuskigt ful! Skäms Felicia.

2008-12-25 @ 16:48:45
URL: http://hornycorny.blogg.se/
Postat av: Corny

Jag är ledsen, han var verkligen inte vacker någonstans. Heath däremot, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr där har vi en riktig pudding!

2008-12-25 @ 18:59:50
URL: http://hornycorny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0