lista

ALLMÄNT...
Namn: Felicia Maria Heller
Piercingar: Jag har ett hål i vardera öra, sen vill jag ju peirca läppen.
Tatueringar: Ska nog troligen skaffa
Längd: 165 hela centimeter
Skostorlek: 39
Hårfärg: är egentligen blond men just nu är jag brunhårig.
Är du kär i någon: nej det kan jag inte påstå.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag gillar sverige och jag gillar min lilla håla stureby. Dock skulle jag inte banga på att flytta utomlands några år i framtiden för att få se lite mera av världen. kanske berlin, london eller new york?
Tänker du på självmord: Nej, det var inte min plan
Tycker andra att du är attraktiv: Det är lite olika, men oftast.. ja.
Vilket shampoo använder du: Lite olika faktiskt, testar mig fram fortfarande.
Vilken parfym använder du: Just nu tar jag mammas, sara jessica parkers parfym.
Vad är du rädd för: Om man bortser från krig och våltäksmän och dylikt så måste nog min största fobi vara spindlar.
Gillar du att tvätta: Nej, absolut inte!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Om jag gör! Åker gärna de värsta och läskigaste, gillar pirret i magen!

 

SENASTE...
Film du hyrde: I'm not there, filmen om bob dylan. Den var väldigt bra!
Film du köpte: Ingen aning. Men senaste filmen jag fick var i alla fall blades of glory.
Låten du lyssnade på: För en lång lång tid - håkan hellström
Låten du hade på hjärnan: ingen aning..
Låten du laddade ner: jag laddade ner veronica maggios album.
Personen du ringde: Sara!
TV program du tittade på: Paradise hotel
Personen du tänkte på: Conor oberst! <3<3<3

 

FAVORIT...
Mat: Sushi, tapas och kebabpizza!
Låt: Det där är en sådan fråga som det inte finns svar på, det finns så mycket bra.
Sak att göra: MYSA! helt klart, gärna med en pöjke!
Sport: Jag måste nog säga dans tror jag.
Dryck: Cider, cider och cider. alkholfri är godast! sen är julmust också väldigt gott!
Kläder: klänning!
Film: the notebook, sex and the city filmen, titanic och hmm. det finns för många.
Bil: jag skulle inte banga på en gammal bubbla!

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: 4 gånger tror jag. 1 gång riktigt kär.
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång, då jag blev riktigt ledsen. 
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet faktiskt inte. killar är svåra att tolka.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hm, jag tror en gång.
Ärr du har på kroppen: Ganska många på knäna efter mitt fotbollsspel. Sen har jag även lite arm från att jag är väldigt klumpig.

 

SENASTE...
Bok du läste: Bryta om
Personen du fick mail av: I min mail finns över 300 mail, så jag kollar den sällan inte alltså.
Personen du fick brev av: Gud jag vet inte.
Personen du fick sms av: Kan ha varit sara
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag!
Gillar du att slåss: jadå! haha, eller boxning och sånt är kul. Jag skulle inte gå och slå ner någon på stan.
Är du seriös: haha, oftast inte.
Vad är du allergisk mot: ingenting! vissa människor bara.
Var har du ont: i huvudet nu, sitter för nära datan.
Använder du hårspray: nej oftast inte.
Kan du stå på händer: nopp...
Favorit serie: Gossip girls helt klart!

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker! 
Gillar du ketchup: Ja jag älskar ketchup!
Är du glad nu: helt okej glad.
Var du glad igår: Nej faktiskt inte överdrivet glad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja det tror jag
Vad dansar du till: jag vill typ sova.
Stockholm är: typ bäst!
Göteborg är: *typ näst bäst!
Kan du sjunga: ja det kan jag faktiskt!
Mer värt än guld: typ allt!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: USA!
Ska bli skoj: livet!
Ska inte bli skoj: Att gå upp klockan 9 imrogon..
Sparar till: jag spara?! skulle inte tro det..
Väntar på: att denna lista ska ta slut.
Pålägg som gäller: avokado med örtsalt!
Dagens dryck: mjölk!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0