kul...

Fullständigt namn? Felicia Maria Heller
Exakt ålder? 16 hela bast!
Vart bor du? Stureby, Stockholm, Sverige, Europa, Jorden.
Bor tillsammans med? Min fader, min moder och min broder!
Husdjur? Nej, men jag har haft en vandrande pinne och ett marsvin.
Färg på ditt hus? typ kissgult/vitt
När är du född? 28 Augusti, 1992
Klass: Es1a
Något jobb? ge mig, eller vadå?
När gick du upp i morse? 7.30 ringde stinas väckaklocka.
När ska du sova ikväll? Om en liten stund.
Duschat idag? ja!
Kramat någon idag? Ja, idag har varit en dag med många kramar.
Dagens klädsel? Jag hade mestadels av dagen mina scenkläder.
Dagens smink? typ en massa glitter och glamor
Dagens sötnos? Camilla!
Dagens roligaste? Stina!
Har du många vänner? Ja, det måste jag nog säga.
Hur många har du kysst? jag vet faktiskt inte
Vem kramade du senast? Kan ha varit Stina
Hur många har du haft sex med? hemlis
Har du pojk-/flickvän? nej!
Vem pratade du med i telefon senast? Stina
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Det var ett jävligt långt sms från sara
Vem blev du arg på senast? My tror jag
Vem gjorde dig glad senast? Stina

SENASTE: 
Personen du tänkte på?
 typ jag vet inte.
Personen du kysste? adam..
Gången du spydde? någon vecka sedan, sjuk ni vet.
Gången du grät? det var ett tag sedan
Pizzan du åt? flera veckor sedan
Gången du var i göteborg? i somras!
Gången du var i Stockholm? jag bor i stockholm
Gången du var full? förra helgen?
Gången du var hög? jag är alltid hög!
Personen som såg dig gråta? kanske någon vän

ANTAL:
Personer du älskar? 4 personer kanske, plus familjen

Personer du hatar? en person
Pojkvänner du haft? ojoj, en som höll länge. flera som inte alls blev seriösa
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? höhö
Festivaler du varit på/ska detta året? popaganda i år. nästa år blir det emmaboda och kanske peace and love.
Gånger du haft minnesluckor? många
Gånger du varit hög? jag är alltid hög
Personer du saknar just nu?  2 personer kanske
Gånger ditt hjärta brustit? kanske 5 gånger. hemskt.

VEM:
Vill du kyssa nu?
 jag skulle inte banga på conor!
Ska du träffa imorgon? Klassen och kanske sara
Sjöng du senast för? Typ väldigt många personer
Hade du senast en msn-konversation med? Basse!
Spelade du tvspel med senast? Adam
Vill du ta med på en romantisk resa nu? conor oberst!
Vill du kasta en sten i huvudet på? en viss, åhhh..
Förtjänar att dö?
 ingen, typ hitler?
Är söt? många, för många..
Vill du sova jämte inatt? någon mysig som är bra på att massera!

VAD: 
Gör dig glad? 
Kärlek. 
Gör dig ledsen? kärlek
Vill du helst göra nu? typ lägga mig i sängen och bli masserad, kom?
Önskar du att du slapp göra? stå i kö, få lockigt hår när man inte vill och typ skolan.
Vill du ha nu? en mysig pojkvän, sushi och en fin röst som kan sjunga mig till sömns.
Önskar du dig i födelsedagspresent? conor oberst, nej men typ en gitarr
Längtar du till? Sommaren!
Tycker du om dina betyg? dom är helt okej
Ångrar du i ditt liv? några dumma saker. usch!
Är det bästa som hänt dig? mina vänner!
Hur mycket är klockan? 22.43

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0