listaahhh

Hihi mer sånt hära!

 

 

Ta fram mobilen och scrolla på måfå!

Har du pussat...?
Bellas mamma. hahahahah!

Vad har du för relation med...?
Erik. Vi var väldigt nära varandra men vi har nu glidit ifrån varandra.

När ska du träffa...?
Vonka. Imorogn! 

Är...söt?
Emma är väldigt söt ja!

Vad var ditt första intryck av...?
Lina, gud jag vet inte faktiskt. cool ;D

Gillar du...?
Adam almqvist. höhö. inte alls just nu.

Har du träffat...den senaste månaden?
Annika, nej det har jag faktiskt inte.

När ska du träffa...nästa gång?
Ellen, jadu. jag vet faktiskt inte.

Är du nära vän med...?
Linnea, jag var väldigt nära vän med henne. men nu på gymnasiet har vi väl glidit ifrån varandra, synd..

Har du gått på bio med...?
Camilla, nej men jag mötte henne på en bio en gång

Skulle du kunna gå ut med...?
Jesse, gå ut med? Om det är dejt så går jag inte på dejter. Han är dessutom en väldigt bra vän!

Vad pratar du och...oftast om?
Stina, typ att om att vi är gifta och problem.

Skulle du kunna ge...en kram?
Iza, javisst!

Vad har du och...för relation?
Erica, hon är min bästa vän!
 
Vad skulle du vilja göra med...?
Fanny, klä ut mig!

Vad är det bästa med...?
Amanda the man, att hon är typ verkligen snällast! 

Brukar du och...träffas?
Johanna. jag har tre johanna men jag brukar träffa en av dom i alla fall.

Har du haft sex med...?
Morfar. USCH!

Är...snygg?
Alex, ja han ser bra ut.

Har du varit hemma hos...?
Esther, jajamensan!

 

 

/ F


Kommentarer
Postat av: Tyko

HAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!



vilken osis att morfar dök upp på just den frågan HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!

2008-12-20 @ 20:50:42
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0