årssumé

Ja nu hade jag tänkt att lägga upp min årssumé då!

Januari



I januari var jag och my som knasigast, denna videon kom då upp på youtube. Och kära vänner, när jag tänker efter så är det faktiskt ganska pinsamt. Det var förövrigt en väldigt lycklig månad. Det hände helt enkelt inte så mycket.

Februari



Nu var det plugget som oftast tog över, men endå så lyckades jag ha väldigt roligt. Det började med att vi gjorde spice girls på våran cabaret. Det följdes av att bjön gustafsson blev mannen i mitt liv, melodifestivalen började och jag inledde min fjortisperiod då jag ville färga håret platinablont.

Mars



Detta var den bra månaden ska jag säga. Det umgicks mycket och anornades många myskvällar. Denna månad var jag mycket sjuk och min kärlek till bjön gustafsson höll i. Detta var också månaden då jag och filip blev ett par.

April



I den härliga månaden april var det ljusa slingor som gällde. Mycket häng med my som vanligt, men det här var början på att kärleken skulle gå före vänskapen (inte bra).  Det var i denna månad som hiphop och rbn inte längre gällde, jag skaffade mig min idol.. SÄKERT!

Maj



Maj månad var väldigt sådär upp och ner. Men till mesta dela var allting underbart, jag var kär, det var varmt och allt var bara så underbart det kunde bli. Valborg var nog en av det bästa händelserna denna månad, men sen har vi ju också grejen vi gjorde med klassen. Allt var soligt och glatt helt enkelt.

Juni

'

Jag säger bara åh, åh, åh. Det var varmt, dagg i gräset, nakna fötter, soligt och underbart. Vi satt oftast på baksidan av skolan helan dagarna iklädda i princip ingenting och spelade gitarr och sjöng. Sen var det ju också bal, som var hur rolig som helst. Sen var det skolavslutning och jag grät som jag aldrig gråtit förut.

Juli



haha! juli månad var det så att det var sommarlov. Det tillbringades till mesta dels med filip och my men även en massa andra typer. Det solades, badades och njöts. Jag var en hel del på landet och chillerilldrillade. Ganske snål updatering när jag kollar tillbaka. Filip fyllde år och jag, my och emil ordnade en överaskingsfest som tyvär kanske itne blev så lyckad.. höhö.

Augusti



Hej och hå! Jag och my var både på granbo och popaganda denna som egentligen ska vara underbara månad. Men i slutet av månaden gick allting åt helvete. Filip och jag gjorde slut. Detta var min undergång, jag tror aldrig jag har varit så ledsen och gråtit så mycket. Men positiv som jag är försökte jag göra det bästa av situationen. Detta var också månaden jag började på världens bästa skolan: FRYSHUSETS GYMNASIUM!

September



Ojskipojski! i september blev jag blond. Detta var också en ganska jobbig månad, med många sömlösa nätter. Jag skaffade mig en ny vän, andy. Och dessutom träffade jag en kille, detta varade inte så länge eftersom jag inte kände mig helt säker. En helt okej månad endå.

Oktober



Oktober var en lycklig månad ska jag nog säga, om man bortser från hostan som jag fick och faktiskt fortfarande har. Och denna månad ansågs jag och stina för första gången att vara gifta. Så sant..Denna månad blev också en nära killkompis kär i mig. inte bra..

November



Haha! det blonda håret blev inte kvar länge. Nu var det brunt hår som gällde. I början av månaden träffade jag ytteligare en kille som jag faktiskt var tillsammans med, i ungefär en timma. ja, jag har ju ganska svårt för att bestämma mig. Det var i denna månad som den första snön kom och jag och my bröjade redan få våran julkänsla. I slutet av denna november blev jag kär. 

December



Nu är det december och ja denna månad har väl varit lite sisådär. I början av månaden var jag kär, men sedan blev jag sårad. Inte bra, men vad gör man? Det blev nu verkligen konstaterat att jag och stina var gifta. mysigt. Jag beställde biljetter till markus krunegård och ja. Jag vet inte mer vad jag ska säga om månaden som varit. Men den här ändå varit bra.

/ F

Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

haha, där är jeansskjortan ju!! :D Den är jävligt snygg faktiskt. Men köp den inte, då blir jag avundsjuk. Eller så sparar vi pengar och köper varsin tillsammans en dag! Haha ;D

2008-12-30 @ 21:21:06
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0