en jävla massa

Kära läsare!
jag vet, dålig updatering. Dåligt allt i proncip men jag ska verkligen försöka sammanfatta de senaste dagarna med både bilder och text. 
 Torsdag: Stina kom hit och sov över här. Det åts en massa och kollades på film om jag minns rätt. Det lågs också och skrattades en hel del. Väldigt många anteckningar hamnade i stinas mobil efter många felsägningar från både hennes och mitt håll, men kul var det.
Fredag: jag och stina var uppe med tuppen kan man verkligen säga, vid 9 var vi klara för avfärd till stan. Inne i stan shoppades det som jag aldrig sett förr (bilder kommer i slutet). Ja och senare så drog vi hem till mig och tog oss ett bad samt kollade på film.
Lördag: Ännu en dag inne i stan då det också shoppades för tok mycket, men det är ju rea så man ska väl passa på eller? Ja efter shoppingen stack jag och stina och solade. efter det så kom vi på att stina egentligen skulle åka hem, men nej aldrig. Hur skulle vi kunna klara oss utan varandra, så vi åkte båda två hem till stina. Vi köpte en massa mat, typ som: grönsaker, dip, ben and jerry's, läsk och massa gott. Vi gick hem till stina, kollade på mulan 1 och 2. Vi satt också framför pianot från klockan 20.00 till 03.00, där bildades det en fin låt. Sen pratade vi och somnade väl runt 5. 
Söndag: Idag vaknade vi vis sisådär 11.00 och gick då och tröck i oss gröt. Sen bar det därifrån och hem till erica, vi tog en promenad och sen fixade lite på photoshop. Det var trevligt. Ja och nu har jag precis kommit hem och ska snart ta ett långt bad. 

Här kommer lite bilder från dagarna som gått, (mest kläder)


vi börjar med dagens outfit, ny klänning från monki!


Min hatt! från hm.

Weekday


1. tröja - 250 kr
2. Jean - 200 kr
3. Sjukt snyggt med den där randen!

Monki


1. Sammetskjol - 150 kr
2. Min nyårsklänning - 250 kr
3. Kofta - 150 kr
4. Drömkavajen - 300 kr

gårdagens outfit, tröja weekday, skor dinsko!

En till outfit, tröja weeksay, skor din sko, jacka monki
påse åhlens, halsduk ?.


stina som nu, och stina som ung. 
hahahahah!

Ja detta var allt tror jag, vi hörs imorogn! puss!

/ F




Kommentarer
Postat av: Moa

hejhej:) var har du köpt den där sammetskjolen? :)

2008-12-28 @ 20:34:46
Postat av: felicia

Svar: Den är från monki!

2008-12-28 @ 21:16:53
URL: http://futurewoman.blogg.se/
Postat av: Moa

hur mycket kosta den? :)

2008-12-28 @ 23:20:28
Postat av: felicia

svar: endast 150 svenska kronor!

2008-12-28 @ 23:47:08
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0