vistelsen på taco bar

God eftermiddag!
Idag har det varit en glad dag som bjudit på mycket skratt och kramp i magen. Mysigt. nej men faktiskt så har det varit rent ut sagt underbart kul. Först  var det ju skola, kul (faktiskt). Efter skolan drog jag, ture, stina och viktor in till stan för att käka. eller det var bara ture som käkade och vi som smakade av honom. Under den konversationen som hölls under måltiden snackades det om en hel del konstiga saker. Här har ni några intärna saker som kom upp mitt i stan på taco bra:

Viktor kom först på den låttitel:
Du är dum och jag är hungrig

Sen börjades det snacka om fördelar och nackdelar hos kvinnor. 
Ture: Ja men det är faktiskt så att kvinnor får längre orgasm än män
Felicia: Ja men vi har då åkt på att föda barn...
Ture: Men det har ju inte med sex att göra!
Alla utom ture: ASG!

Stina har länge blivit kallad tant och även detta ämne kom upp..
Ture: (säger något tasikigt till stina)
Stina: Ska du säga! Vilket påhopp!
Ture: Det där var inget påhopp
Felicia leker smart: Jo det var det ture, och stina hoppade tillbaka!

Lite längre bort står ett litet barn farmför en tuggumiatomat.
Stina: Är det någon som har en krona, jag blir så avensjuk på den där ungen. Jag vill också ha tuggumi
Ture: Är du avensjuk på en liten treåring?
Felicia: Hon är ju typ fyra
Stina: Hon är ju typ fem
Efter en stunds tystnad..
Viktor: Eller så är hon en väldigt liten 17 åring.

Svar ja, denna vistelse på tacobar var extremt rolig. 
nu ska jag plugga, vi hörs senare!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0