dammförgiftning och plugg

hejhej!
idag, idag, idag har det varit skola. Som vanligt på måndagar så slutar vi extra sent, och jag lovar att skolan gör schemat så bara för att jäklas. Men dagen gick i alla fall ganska fort och det var en ganska härlig dag i alla fall. Det hände flera bra saker idag som nog kommer att få mig på bättre humör i framtiden får man hoppas. Sen har jag börjat på min tröjklänning i slöjden och jag tror nog att den ska bli bra. Igår (söndag) så städade jag och min kära mor mitt rum, och fy fan ska jag säga. Att jag inte har dött av typ dammförgiftning eller ngt, asså jag hade så jävla smutsigt och äckligt i mitt rum så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hittade till och med (känsliga läsare läs inte detta) en gammal låda med möggliga vidruvor i som säkert har legat där i kanske några månader. Jag vet, så nu ska jag försöka hålla lite rent efter mig eftersom att nu ser det helt fantastiskt ut i mitt rum. Tillbaka till dagen, efter skolan så gick jag hem till My för att skriva vårat repotage som blev ass bra. Lite småfel här och där men den belv kanon. Imrogon ska jag hem och plugga, plugga och plugga. Inte för att det är så kul men jag tror att det inte kommer vara så farligt, på något konstigt sätt så längtar jag faktiskt tills imorogn.. :/ haha, inte ofta man längtar till plugg. Jag har en sak som jag stör mig jädrigt mycket på... tickande klockor, jag kan verkligen inte sova. Utan jag ligger bara där i min säg och tänker på att det tickar. Men nu ska jag ge min enortmfina klocka en chans och se om det kanske går att vänja bort. aja, ska nog kanske ta och göra mig iordning för sängen, eftersom att jag blir så mycket gladare nästa dag om jag går och lägger mig tidigare, puss puss!


/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0