försona mig! va fasiken betyder försona?

hejhej!
igår var jag på bio, wuuhooo! Såg, försoning. Den var ass sorlig, och haha jag gjorde bort mig totalt. Jag hostar ju hela tiden och ja, jag satt väl och hostade mig igenom hela filmer ungefär och ni vet när det är som bäst och det är värsta stämningen och alla är knäpptysta.. då ska jag visst hosta det högsta jag kan och det lät förjävligt, om jag ska beskriva det med ord så lät det ungefär såhär: iashdisadnhsadnasdf cbcfudscndskvm sv afkalDLNASFK SDFf dsndisfnsd... Jag och erica bröjade assgarva, men det var som att de vara bara vi som hade hört de.. (helt omöjligt). Filmen var i alla fall jättebra och vi åkte senare hem till erica och jag sov över där. Juste, tidigare på dagen så var jag på donken med Jocke, Bw, Anton och Erik. Det var skojj, sen så gick jag hem. Innan jag var med erica så hände en sak som jag inte vill snacka om.. :/ Men i alla fall, idag så gick jag och erica upp kl 7.15 för att jag skulle följa med erica på hennes skolas öppna hus, ja det var väl helt okej. Var med på alla deras lektioner och spanade in en massa läckra killar och sen bar det hem till erica för att käka oss feta på ben & Jerry's, MUMS! Senare åkte jag hem och har pluggat ett tag nu, usch säger jag bara. är det någon som förstår sig på ORGANISK KEMI så snälla, HJÄLP MIG! ;) Imorgon blir det mera plugg... Sen ska jag nog försöka hitta på ngt annat om jag hinner... :/ Men jag tror inte det.. aja, have to go now. byebye!

image74 image74 image74 image74

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0