hej, jag heter felicia, jag fryser..

Hejhej!
äntligen så tänkte jag skriva lite i min kära blogg. Dom senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket egentligen så jag har inte riktigt haft något att skriva om, men jag hade väl tänkt att sammanfatta veckan lite smått. Måndagen, äh där kommer jag inte ihåg något från, tisdagen bar det av till kungsberget med klassen och alla andra 9or, det slutade med att My låg och grät i backen, jag hade ont överallt och att alla satt bänkade framför världens tråkigaste film. Men dagen var ändå helt okej, och nu har jag också bestämt mig för att åka till Romme med skutan och det ska bli najs. Onsdagen var alla mörbultade efter dagen i kungsberget men det var väl en vanlig skoldag förutom att vi hade världens skönaste lärare , torsdagen var väl ganska vanlig den också men en massa plugg, och inte så mkt kul vi hade den roliga läraren som jag hade tänkt att skriva ett inlägg om senare kanske imorogn och sen hände väl inte så mkt mer. Idag är det fredag och jag kom precis hem efter att ha varit ute och varit på skutan. Det var najs, jag är ganska trött så jag pallar inte skriva i detalj. haha, det här blev ett väldigt tråkigt inlägg men jag känner att jag måste gå och lägga mig nu.. Ajuste, i torsdags var det ju alla hjärtans dag och malins och mys syrra moas födelsedag, GRATTIS till er. aja, nu ska jag nussa kudden. byebye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0