jag var tungen, dagens valda citat!

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Jag satt på kajen och såg tankfullt ned i det smutsiga vattnet, när plötsligt en gammal vän dök upp.

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt.

Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen.
 
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
 
/ F

Kommentarer
Postat av: my

hahaha skööönaste!

2008-02-04 @ 21:37:23
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0