jag vill, jag vill, jag vill!

Hejhej!
igår sov bella hos mig, skit kul verkligen. Vi såg på två skräckisar, eller jag vet inte riktigt om den första var en skräckfilm men aja, det var väll lite tanken i alla fall. Den ena av filmerna var SAW 4 som jag då redan har sett fast då på bio, den är ggöööbra! Sen kommer jag inte ihåg vad den andra filmen hette men den var också bra, inte superbra men helt okej. Och vår kära perter stormare medverkade i den filmer, han är så grymt härlig! Idag var jag med Bella nästan hela dagen och vi hade det mysigt. Sen kom jag på mig själv med att jag hade glömt att skicka ett sms till Erica på hennes födelsedag... Gud vilken bra vän man är.. skäms så himla mycket.  Senare på kvällen drog jag till My och vi hade jättekul och spelade in en massa tokiga videor som jag säkert senare kommer lägga ut på bloggen. Men jag har tänkt, att jag verkligen nästa gång jag ska färga håret.. att det ska bli blont igen. Jag har inte riktigt bestämt mig än men det lutar åt att jag ska färga tillbaka min naturliga hårfärg. Men jag får se, om det är någon som har några klagomol eller kanske det är någon som vill peppa mig till färgningen så kan ni väll lägga in en liten komentar. aja, haha jag försökte fixa på paint men det gick inte så bra :

image82

Haha, det ser inte riktigt klokt ut i know, men min egentliga tanke var att färga det nästan vitt och sen klippa lugg så jag får tillbaka min egentliga stil så att jag inte ser så fjortis ut. OBS, NU SER JAG UT SOM EN TYP ROCKARE :P 


/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

FJÅRTIS!

2008-03-08 @ 15:06:00
Postat av: Anonym

du skulle ju ser mer fjortis ut om du färgade håret vitt:S

2008-05-28 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0