najs bajs

hejhej!
jag skäms... det var inte mitt initiativ att blogga. Jag ska tacka min kära vän My för att hon fick mig att orka blogga. Tack My, ja men idag i alla fall så var det en ganska tråkig dag.. Den gick ganska långsamt och det var ju nationella prov om det kanske är någon 92a som har missat. Det gick väldigt bra till en början, när våran lärare ropar ut "nu är det 12 minuter kvar", och ja.. jag hade väl ungeför 3 sidor kvar. Så i slutet, kan man väl säga att det blev lite slarvigt. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg så mycket från den här dagen, förutom att jag gjorde bort mig totalt. Jag kan säga en sak, det handlade om en kille, och att jag skulle jaa.. försöka flörta på något sätt och jaa.. man kan väll säga att det blev en ren katastrof. Efter skolan var mina planer att gå hem och råplugga, jag kanske pluggade i två timmar och sen satte jag mig framför datan såklart. mohaha, jag och My har hittat ngr assroliga videor från youtube, och jag måste få tacka www.soffelull.blogg.se för att hon fick mig att börja kolla eftersom det var på hennes blogg vi hittade dom. Jag måste bara berätta en sak, kanske ingen som bryr sig men fyfasiken jag bryr mig., Jag fick ett par tofflor av min käre bror i julklapp, och man kan väl säga att jag har användt dom nästan varje dag.. Och dom STINKER! Jag menar verkligen STINKER! Och ja, nu luktar hela mitt rum fotsvett/ tåbira eller vafasiken man säger. lagom najs, liksom.. Nu känner jag att jag bara försöker komma på anledningar varför jag skrev men som sagt det var Mys fel. Jo, jag har prov imorogn.. usch! fy! blä! No, organisk kemi... Som att jag är bra på de liksom, nej tack. jag ska inte bli kemist. Men jag hoppas på ett VG i alla fall. Sen så ska jag på en notkurs imorogon, kanske inte så roligt men om jag vill komma in på en estitisk linje så för jag fan ta ocg ligga i. Och jag ska komma in på södra latin, skiter i om jag inte kommer in ska gå där i alla fall! jag älskar skolan, omgivningen, eleverna ja, allt. Jag får fan gåshud ända ner, ja längt ner i alla fall. Aja, nu ska jag smöjra in mig med orange utan sol ! byebye!



 Här är den extremt roliga filmer (finns flera) som jag då också kommer tvinga My att göra med mig på våran skolcabaret! enyoy!

/ F

Kommentarer
Postat av: my

nemas problemas!
men kom ihåg flajsa! att imorgon ska vi på teater efter plugget oxå! :D glöm inte mjukisar!

2008-02-05 @ 21:22:15
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: felicia

;D
fuck, juste! tack för påminnelsen!

2008-02-05 @ 21:56:18
URL: http://futurewoman.blogg.se
Postat av: my

nemas problemas buddy!

2008-02-05 @ 22:30:10
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: Sofia

ÄLSKAR DEN DÄR FILEMN!

2008-02-07 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0