najs

hejhej!
efter att My har färgat sitt hår orange (jättefint) så är det nu min tur, jippie! Jag ska färga mitt hår typ lite brunt i olika nyanser.Det blir säkert jättefint hoppas jag. Medans jag kollade in www.kissie.blogg.se så såg jag att hon hade lagt in ett inlägg om moulin rouge. Jag älskar den filmen, och nu känner jag att jag måste dra och hyra den eller något. Men det får bli senare, eftersom jag om 30 min ska åka med min bror för att klippa och färga våra hår. Men hon kissie är så patetisk, jag kollar in hennes blogg nästan varje dag för att kolla om  hon har lagt in ännu ett patetiskt roligt videoinlägg. Jag måste säga att det är underhållade. Har länge velat göra videoinlägg, men aldrig. eftersom jag inte har så många läsare så kommer jag nog bli utskrattad, haha. fett synd felicia. Aja, efter klippningen/färgningen har jag inte så mkt att göra. hade tänkt att börja kolla lite på en megauppsats vi ska skriva som hänger på mitt slutbetyg i både histora och samhällskunskap. Jag ska få MVG, det har jag redan bestämt. Om jag inte får det ska jag hoppa från en bro. Men annars har jag inga planer så om någon har lust att hitta på något så är jag öppen för förslag, ska dra nu. puss hej!

image81

Egentligen vill jag bli blond igen, här är mary-kate i min en av mina drömhårfärger. Jag önskar bara att jag passade lika bra i blont hår som den urgulliga Mary-kate.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0