sjuk

hejhej!
alla blir sjuka, och såklart jag med. Nu när vi äntligen ska få sportlov går jag och får feber. bra jobbat felicia! så nu ligger jag här i mammas och pappas extremt sköna säg och kollar på tråkiga amerikanska talkshows. men fy fan vad jag ska ta och bli frisk, för jaag måste vara frisk på lovet. Ja, och nu när jag sneglade på teven, så har precis mitt favoritprogram börjat... "trumvirvel".. capish! sajkens mutta, det går absolut inget bra på tv på dagarna så jag får väll vara inne på datan hela dagen och kolla in en massa fjortisars sidor, vilket liv. Fast jag hade faktiskt tänkt att läsa lite eftersom det var länge sen. Har några böcker som jag inte har läst än som verkar bra. aja, ska nog ta och göra ngt så jag känner mig bättre.
byebye!

image76

vi hade cabaret/middag igår med klassen. vi var spice girls!

image77

här höll vi på att göra oss iordning!

image78 image79

ja, lite av resultatet!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0