usch

idag har jag. pluggat, pluggat, pluggat, pluggat, ätit, pluggat, pluggat, suttit framför datan och spelat på min bebis synt. Ja.. helt förskräckligt tråkigt helt enkelt, försökte till och med skriva en bok (lyckades inte). jag menar vad jag har jag för liv egentligen, plugga är typ det ända jag hinner göra. Men vafasiken, jag vill inte vara tvungen att starta felicias kebab när jag blir vuxen. Så.. lite måste man ju offra. Men det är tur för nu har vi bara nationella proven och dom kan man ju inte plugga till, och sen har vi några inlämingsuppgifter som jag måste lägga ner en jävla massa tid på men annars är det nog inget annat. aja, ska nog träna eller något nu. hej då!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0