bloggen min räddning!

hejsan, ja.. jag har ju inte så roligt. Så jag tänkte whatafuck. Jag tar och bloggar lite. Nu var det ju bara ett problem, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om med det kommer.. Jo, men jag såg ju precis klart på andra avenyn :D det är verkligen grymt bra och jag förstår inte hur dom kommer på mera saker hela tiden, och allt som händer är ju dåligt. eller kanske inte riktigt allt men det mesta. Men de är bra i alla fall, sen gjorde jag ett försök att kolla på paradiset. Men nej, det gick såklart inte för jag är för trött. Men nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och kolla på tv och mysa och snare nussa kudden. Men här kommer några bilder från när my och jag bakade scones för ngr dagar sen :) bye bye!

   
 

1. jag älskar min mamma
2. min älskade vän my
3. jag bakar
4. my, sjunger singstar (men jag van hela tiden)
6. ser de inte gott ut?
7. RESULTAT!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0