en dag med bara plugg.. typ

hejhej, asså jag är inte så bra på det här med att blogga.. SKÄP DIG FELICIA! Ja, men i alla fall jag börjar med  fredagen. Jag och mina vänner Magda, Ww, Malin och Vera åkte in till stan för att shoppa. Och fy fan vad jag är glad ska jag berätta, jag köpte en jacka (nike) som egentligen kostade 1100 kr, men jag köpte den för 275 kr :D Så jävla glad över den, sen köpte jag en tjocktröja och sen typ hårspray och en mascara. Senare så åkte jag, Malin och Vera hem. Jag åt och sen drog jag hem till Malin eftersom jag skulle sova där. Vi gick till skutan på kvällen och hade jätte mysigt, sen gick vi hem till Malin och somnade ganska fort. På lördagen var jag på öppet hus på kulturama, den var ganska dåligt faktiskt. Så det hamnar inte högt upp på min lista i alla fall. Sen var vi på kalas och senare satte jag mig för att plugga, och ja idag har jag bara pluggat och sett lite på film. Ajuste, igår såg jag världens bästa film :D Perfect stranger, med Halle Barry och Bruce Willis. Kanske skriver mer om filmen senare. Sen är det ju andra avenyn idag :D JIPPIE! men nu ska jag nog göra ngt annat. byebye!


 

1. Nike jacka orginalpris. 1100 kr REA 275 kr
2. Tjocktröja från hms killavdelning 149 kr

/ F

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh din jävel! Jag köpte min Nike jacka för 1100, och nu gråter jag över att alla köper den på rea, buhu... :(

2008-02-12 @ 17:09:51
URL: http://giddyup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0