en dag med snö, mycket snö

hejhej! Jag sitter här med en kopp varm chocklad och har asmysigt, efter en lång eftermiddag i pulkabacken med my, jocke och min lillebrorsa. Det har ju hänt ganska mycket igår och idag så antagligen kommer de här vara ett väldigt långt inlägg. Igår så vaknade jag och malin runt 12, och sedan bestämde vi oss för att igår skulle vara en dag som man inte hade ngt smink, och att man sitter i sin pyamas hela dagen. Och ja, så blev det också. Vi spenderade hela dagen framför alla våra playstationspel och hade faktiskt jättemysigt. Senare så ringde my och frågade om hon fick sova hos mig, jag tänkte väl att det skulle hon säkert inte få eftersom malin sov över hos mig natten innan. Men det var helt okej och jaa. hon kom väl runt sju, och vi satte oss framför datan och var innne på datan till kl halv 1 eller ngt. Ja, vi satt väll mest och spelade spel på facebook. Men fy fan vad vi skrattade, de har aldrig varit så roligt att vara inne på datan förut, sen kollade vi på porr. För grejen är den att jag har alltid undrat vad kanalen PLAYBOY är för ngt, man vet ju att tidningen är en tidning som inhåller tjejer med extremt lite kläder. Men vad visar dom på kanalen, jag antog väl att de var porr men man måste ju ta reda på det så kl 1 så bestämde vi oss för att kolla på porr.Och mycket riktigt så var det porr dom visade, de var två tjejer som knullade med en dildo... och ja nu har man sett de också. Efter att ha garvat ihjäl oss utan porren gick vi in till datan igen, men efter en stund så började vi snacka. Alltså riktigt snacka, om känslor och så.. hur vi känner om allt som har hänt och så. Och gud va vi snackade ända tills kl 5 på natten så kom min mamma in i rummet och ja, hon var väl inte så glad att vi hade väckt henne. Vi låg väl och chitt-chattade en liten stund till, tills vi somnade. Jag vaknade av.. mamma, hon kom och väckte mig kl 12. Jag var ju tvungen att gå upp eftersom annars kommer jag bara vända på dygnet som min enorma vän My har gjort. Så jag gick upp och satte mig och kollade på tv. Men kl 13.04 var det dags för my att gå upp (tyckte jag i alla fall). Så först ställde jag klockan men hon vaknade inte riktigt så jag släpade ut henne på vardagsrumsgolvet sovandes. Ja.. sen vaknade hon. Vi åt lite mat, sen gjorde vi oss iordnign, städade lite på mitt rum och sen bar det ut med Jocke till pulkabacken :D JIPPIE, jag har inte åkt pulka på jättelänge så nu var det dags igen. Vi hade jätteroligt och vi hade snöbollskrig och allt som man brukade göra när man var liten, min brorsa kom ut lite senare, så vi bestämde oss för att gräva ner honom, HAHAHA! Säger jag bara. fy fan vad han såg ut (bilder kommer längre ner), han hade ju snopp och allt. Ja sen gick vi in, jocke drog till sig, och my till säg. Ja och nu sitter jag här med min nu lite ljumna chocklad och min snoriga näsa. Och jag ska nog snart äta, typ wook.. USCH! jag hatar wook, :S men jag ska nog försöka hitta på något annat nu.. imorogn har jag föresten inga planer, så skriv! :D eller, vänta jag kanske skulle vara med erica.. hmm, aja.., BYEBYE!


   

1. ja så såg jag ut när vi skule gå ut :) (hemskt)
2. Min enormt söta bror, nergrävd
3. MIn bror och my
4. Min bror reser dig, my blir chockad

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0