en dag, som bara bestod av chill

hejhej, idag har jag inte gjort ett jälva skit..
bara legat i sängen med min förkylning och kollat på film och ätit mikromat. Ganska härligt faktiskt, men visst blir man lite trött på det efter ett tag men man behöver en sån dag då och då. Men imorogn ska jag försöka hitta på ngt, kanske åka in till stan.. Men det är det ända jag har gjort på hela lovet så vi får se, men jag känner att jag behöver göra av med lite mera pengar nu eftersom att monki har börjat med sin rea och det är ju så himla billigt. Men om vonka är frisk så  bär det in till stan annars hittar jag väll på ngt annt, och jag ska inte försöka sova bort hela dagen som jag gjorde idag. En sak som jag och mamma har gjort idag är att kolla på gymnasium, och ja det gick ass bra och vi har hittat en del som verkar okej :) Sen gäller det bara att  välja, jag ska ju antagligen mest söka estetiska linjer så jag måste gå en massa intagningar så jag kommer ha fullt upp den här terminen, med en massa plugg, öppna hus, intagningar och så måste man ju hinna med fritid också, och såklart bloggen :) För idag gick jag med i bloggtoppen, så jag hoppas att jag kan få några mer läsare. Aja, jag har ju köpt två klänningar men lägger in bilder på dom senare, puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0