förtollande överlyckligt stressad

hejhej, ni får uräkta för min urkonstiga rubrik men de får ni leva med.
idag har jag haft det välldigt bra, allt har gått gemon planerna och jag har haft det urmysigt/roligt. Dagen började med att jag vaknade (såklart), och jag mådde lite bättre men ändå inte bra. Men jag bestämde mig för att inte hitta på ngt och istället försöka krya på mig. Men som eftersom att jag hatar att inte ha ngt att göra bestämde jag mig med My och Madde för att ta en tur in till stan och senare kanske åka till Mys mormor. Och till min lycka så hade MONKI börjat sin rea just idag och det var 50 % på alla kläder i hela butiken så jag köpte två klänningar för 200 kr :D Vi gick en stund till på stan och kollade lite och så. Sen var My tvungen att åka hem till sin mormor, men vi pallade inte följa med. Så jag och madde valde att åka hem. När jag kom hem bestämde jag mig för att gå till Emma, som hade planer att gå på bio så jag tänkte ja men det är väll mysigt. Så jag, Emma, Iza och Linda gick och såg förtrollad. Och jag ska säga att den var grymt bra och rolig. Vi skrattade och grät och filmen slutatde lyckligt. Ja, det var väl min dag i kort. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi får se vart dagen för mig :) men nu ska jag nog försöka sova! HEJDÅ!

image47

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0