funderar

hejhej, sitter här och funderar.. Jag funderar på tok för mycket nu för tiden. Och sen om jag väl kommer på någonting som är dåligt så går jag och tänker på det tills jag kommer på något annat dåligt och då börjar jag tänka på det. Så ser väl i stort sätt min tankebana ut. Jag har nog blivit lite less på det här med att blogga, men det är nog säkert bara en perjod. Men whatafuck, nu är jag sugen igen (kanske håller i några dagar, men i alla fall)! Jag har en så hilma obehaglig hosta, usch och fy och blääää! Jag hostar hela tiden, grymt irriterade så nu ska jag försöka blogga, fundera och hosta samtidigt. Visst jag är kvinna men va fasiken :/ Idag, var en dag där allting var ja.. jobbigt. Min dag gick ut på : Jag gick upp, var jättestressad hade spanska på morgonen (pluggade iför provet som jag har imorogn), massa andra lektioner, äta, film (som fick mig att inse att miljön håller verkligen på att förstöras och jag har en lampa minde tänd i mitt rum nu, STOLT*), sen så var det ju så att jag skulle gå hem och plugga men icke sa nicke det var den sista gången man kunde jobba på sin träslöjdsgrej så där satt jag i två timmar i skolan och jobbade med min stol.. Och nej, jag blev inte ens klar, så jag måste göra resten hemma. Sen var det bara att gå hem och plugga äta och nu sitter jag här. Klar med plugget och mätt och lite mindre stressad än va jag var innan. fjuu.... Jag har börjat som jag sa förut fundera väldigt mycket och jag kom på ngr saker som jag gärna vill ha svar på: Finns gud? Asså jag menar om han hade gjort det så hade ju alla mina tusen miljoner önskningar när jag har ett mariekex i tre delar gått i uppfyllelse och den magaiska tiden då man från önska sig ngt de hade ju också gått i uppfyllelse, men icke sa nicke... Men gud kanske finns i alla fall? Eller? JAG ÄR FÖRVIRRAD, som om en gammal gubbe med långt skägg sitta där uppe på molnen och uppfylla dom önskiningarna som han hade tid med, låter inte så troverdigt... Vad tror du? När ska jorden gå under? Ja, det där med den globala uppvärmningen är ju helt fucking hemskt, men när fan dör vi? Och en annan, Vad händer när man dör? Jag skulle i alla fall vilja att med belv en ny personen, eller föresten jag ångarade mig. Jag menar om jordens ska försvinna/explodera så vil man ju inte leva. Då vill jag nog komma till himmlen, men faaan, tänka om himlen exploderar också? FAAN, jag är fucking förvirrade, det här är nog anledningen till att jag är så jävla knäpp och att jag får damp hela tiden. Ja, nu tycker ni säkert jag är ännu konstigare än innan, men vafasiken... Ha de!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0