gud vad jag mår dåligt...

Gott nytt år på er!
Ja, som alla säkert vet nu så är det år 2008. Och nya nyårslöften har blivit lovade, och såklart har jag också lovat några saker.
1. Jag ska sluta äta chips och annat som är onyttigt (men jag vill då påpeka att jag inte ätit godis på två år)
2. Jag ska börja träna, typ köra lite spinning på våran träningscyckel och kanske dra ut och jogga några gr per vecka
3. Jag ska höja mina betyg och bara satsa på skolan
4. JAG SKA SKAFFA POJKVÄN!



Ja, de var väll dom löftena som jag ska försöka genomföra detta år. Om ni har några nyårslöften, skriv!
Mitt nyår (säger man mitt?) började med att jag vaknade upp hemma hos My, det tog väl ett tag innnan jag kom däifrån men tillslut tog jag mig upp ur sängen och promenerade hemmåt. Jag gjode mig iordning och blev väldigt vacker (jag är så jävla arg på mig själv för att jag glömde ta bilder). Senare runt kanske 17.00 så var vi hemma hos Eva, Rutger, Harald, Melker och Tore några andra som var det var Ulrika, Magnus, Jojo och Ludde. En massa vänner och släkt som skulle försöka få en sån lyckad nyår som möjligt, och fy fan säger jag. Det här var nog den bästa nyåren jag har firat! Vi sjöng singstar hela natten och spelade spel och hade hur trevligt som helst. Jag som i samma rum som Min lillebrorsa (Jesper) och min plastkusin Jojo, Vi låg väl och pratade till 5 och sen somande vi som stockar. Vi blev väckta tidigt på morgonen av alla småbarnen alltså, Melker, Harald, Tore och Ludde samt min jätte irriterade brosa (förlåt jepsper). Det tog väl ett tag att gå upp men visst kom vi upp. Ja, vi åkte hem efter ett tag och nu har jag vara legat i stoffan med mitt täcke och kollat på jönssonligan och IVENHOE.

image45

Ja, som säkert många andra är att titta på Ivenhoe en tradition och jag vet inte riktigt varför. Egentligen är det ju inte riktigt den bästa vilmen i världen men ändå blir man så fast i den. aja, what ever. Jag mår ju i alla fall väldrigt dåligt, alltså jag är sjuk. Och jag blev väl det under natten hos My, jag tror att jag blev smittad av Malin. Men vi ska ha gäster när som helst så jag är lite sådär över det.. För det första så var jag uppe till kl 5 och för det andra så är jag hur snorig som helst, jag har ont i halsen, känner mig aldeles tung i huvudet och ni vet så som det känns när man är förkyld. Så egentligen så skulle jag vilja att gästerna som är min gudfar och hans familj inte kom men det går inte att göra så mkt nu.. Men snart kommer dom så jag måste fixa iordning mig lite till nu. byebye!

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

ameeeeh inga chips eller någonting? daaaaaaaaaamn.

2008-01-01 @ 19:17:13
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

noopp :)

2008-01-01 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0