JAG IN OCH UT!

Fullständigt namn? Felicia Maria Heller
Exakt ålder? 15 år 5 månader och 11 dagar (jag kan ha ränktat fel :P)
Vart bor du? I stockholm, i enskede, i stureby, i en lägenhet
Bor tillsammans med? Far, Mor, brorsa (jesper)
Husdjur? jag hade ett marsvin (fläckis), och en vandrande pinne (fritchoff)
Färg på ditt hus? typ, kanske lite gult/gräddvitt/vitt/kissfärgat
När är du född? 28 Augusti, 1992
Klass: 9b
Något jobb? nej!
När gick du upp i morse? 05.50
När ska du sova ikväll? Sent, kanske när jag somnar?
Duschat idag? jupp, eller bara håret
Kramat någon idag? Jorå, en massa. ungefär hela klassen
Dagens klädsel? jeans (only), rosa sjal, skjorta :D
Dagens smink? fondation, kajal (vit/svart), maskara, ögonskugga, puder, rouge
Dagens sötnos? dagens sötnos går till. "trummvirvel"... MY OLSSON <3
Dagens roligaste? haha, CRILLE BIRRE!
Har du många vänner? jadu, jag har väl en hel del 
Hur många har du kysst? okej, allvarligt talat... jag har tappat räkningen
Vem kramade du senast? My Cecilia Olsson
Hur många har du haft sex med? 1339087 st
Har du pojk-/flickvän? söker..
Vem pratade du med i telefon senast? Myran
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? My, (jävlar va hon är med mkt) SMS: ;)
Vem blev du arg på senast? En viss person, som inte får nämnas vid namn.
Vem gjorde dig glad senast? Myran / Annika

SENASTE:
Personen du tänkte på?
jag tror det var erik
Personen du kysste? det är ngt mellan mig och honom ;)
Gången du spydde? haaha, det var jävligt länge sen. jag var magsjuk
Gången du grät? idag, till hundtricket
Pizzan du åt? förra helgen.. tror jag.. eller vad det kanske i tisdags
Gången du var i göteborg? ojojo, det var länge sedan.. när jag var på lisseberg
Gången du var i Stockholm? jag bor här 
Gången du var full? ähhhh!
Gången du var hög? ojoj, varje kväll
Personen som såg dig gråta? De var nog, eller jag vet inte om dom såg. men Vonka, Crillebrirre och Anton

ANTAL:
Personer du älskar?
hundrtals
Personer du hatar? hundratals, nej men jag oglillar väl ngr st... men hatar det är ett sånt stark ord ;)
Pojkvänner du haft? många oseriösa, men nog aldrig någon seriös. på gn har man ju haft
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? inga komentarer
Festivaler du varit på/ska detta året? ingen i hela mitt liv :O
Gånger du haft minnesluckor? en jävla massa gånger...
Gånger du varit hög? jag är hög just nu ;)
Personer du saknar just nu?  kanske 5 :)
Gånger ditt hjärta brustit? Ja, det är fortfarande. Nej men ett antal gånger faktiskt och jag väntar bara på att någon kommer och läker det :)

VEM:
Vill du kyssa nu?
självklart!
Ska du träffa imorgon? kanske, erik. Men vi får se. sen senare kanskew my
Sjöng du senast för? Ja, det var nog Ylva, vonka och sophie. för nynna gills väl inte?
Hade du senast en msn-konversation med? erik :)
Spelade du tvspel med senast? Isabella Stormbom
Vill du ta med på en romantisk resa nu? vad sägs om du och jag, nu?
Vill du kasta en sten i huvudet på? min data, den dampar när man kör spel på facebook... :(
Förtjänar att dö?
hitler
Är söt? Om du får en kyss, vet du :)
Vill du sova jämte inatt? Mitt gamla gossedjur, babie som ligger i någon låda någonstans :')

VAD:
Gör dig glad?
Kärlek.
Gör dig ledsen? filmer, bråka med mamma/pappa, bråka med vänner
Vill du helst göra nu? myser i min urmysiga pyamas
Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
Vill du ha nu? riskakor, knäckebröd med skinka och paprika
Önskar du dig i födelsedagspresent? ny mobil, kläder, pengar, presentkort
Längtar du till? Sommaren.
Tycker du om dina betyg? ähh, inget att skryta om
Ångrar du i ditt liv? jag ångrar aldrig något som en gång fick mig att le
Är det bästa som hänt dig? välldigt mkt, men att jag träffade mina bästa vänner erica och my och bella :)
Hur mycket är klockan? 23.30


/ F

Kommentarer
Postat av: bella

"Färg på ditt hus? typ, kanske lite gult/gräddvitt/vitt/kissfärgat". hah. puss på dig älskling!

2008-01-11 @ 23:55:21
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

hihi, det stämmer ju fan :P älskar dig bästis!

2008-01-12 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0