joggande stolthet

Hejhej!
Mohaha, Felicia har varit duktigt. Jag har joggat, äntligen tog jag tag i mitt motionerade och satte igång påriktigt. Visst så har jag tränat lite hemma, men nu jävlar! Ja, min dag har väl sett ut såhär: Först så var det ju prov i skolan, det gick jättebra (men jag lovar att jag bara kommer få G), sen så var det ju skola... mer skola... och mer skola. Slutade kl 20 över 2, gick hem till vonka med Crille birre och Arrelishious.Vi hade väldigt roligt och ja, det slutade med att jag hade ont över hela kroppen och leriga byxor (fråga inte varför :P). Jag gick och mötte Bella som jag senare var med, vi kollade på sex and the city, åt sconse och myste. Ja, och nu har jag joggat! Så har väl min dag sett ut i stort sätt. Imorogon har jag inga speciella planer, kanske ska försöka plugga lite och vara med vänner. Men senare ska jag nog ut med kompisar kanske till skutan, vi får se. Aja, ska nog duscha nu innnan jag börjar lukta. ;) haha najs eller hur? puss och kram skumbanan!

image73 image73

/ F

Kommentarer
Postat av: bellaaaa

att duscha när man är nyjoggad och svettig är det bästa som finns, typ.

2008-01-31 @ 21:00:19
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0