konstigt

hejsan svejsan! Idag har jag varit i skolan, är snart klar med min stol, är lite smått irriterad på jocke, är ganska arg, är ändå lycklig, vill ha en pojkvän, vill ha en seriös pojkvän, vill gå på teatern nu, vill absolut inte gå till skolan imorgon, skulle vilja knulla en person i röver eller snarare stoppa upp en stor jävla trästock som är alldeles flisig upp i anuset på denna person och vrida om, skulle vilja äta en massa mat utan att bli fet, skulle vilja slippa träna och i stället bara trycka på en knapp och sen blev man smal, skulle vilja gå på toa (men är för lat), skulle vilja ha en massa pengar men det är omöjligt för jag kan inte spara, skulle vilja ha en ande, skulle vilja ha en häst, skulle vilja vara lika duktig som Robert vels (vet inte hur det han stavar) på att spela piano, skulle vilja hoppa från en bro bara för att se hur det känns att dö, skulle ändå inte vilja dö, åhh skulle vilja att de blev fred på jorden och att miljön blev bra. En massa saker som jag vill men ja, ähh skit samma världens onödigaste inlägg...


image60

konstigt inlägg, konstig bild

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0