ojoj, glömde rubriken

HAHAHA, jag skulle precis verka lite fyndig med att skirva: jag och min enormt roliga kompis my har gjort några enormt roliga filmer men meningen lydde såhär: jag och mina enorma vän my.... osv.
jag och my brast ut i garv och kunde inte sluta men nu är vi ändå lite mer jaa, vi är i alla fall i skick. aja, här kommer dom enormt roliga fimerna jag och min ernorma vän my har filmat :D

emo sång



paris och victoria, kul!



fjortis sång, vackert!



ähh, här har jag inte så mkt att skriva.. filmen talar för sig själv




hippies goes song that rock


Kommentarer
Postat av: jullz

hahahah ni är fan störda ;P

2008-01-07 @ 17:10:48
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: felicia

i know ;D

2008-01-07 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0