skolan har börjat...

hejhej, jaa. Jag har ju inte skrivit på några dagar men har vekligen inte orkat, men nu känner jag för att börja skriva igen. Ja, ni har vi ju börjat skolan. Och det ända lärarna tjatar om är hur kort tid det är kvar och hur viktigt det är att man anstränger sig den sista spurten nu, jag ska väl försöka göra det också. Men jag är bara så hilma skoltrött nu så jag vet inte riktigt om jag orkar, men det finns inget alternativ nu, för jag har lovat mig själv att ta tag i skolan! Så var det med de, ingen hade väl direkt förändrats.. förutom SVENNIS,FIFFI och min make JULIA (WW)! DOM ÄR BRUNA SOM BAJSKORVAR, eftersom dom lyckostarna hade varit i thailand...:( haha, de är så synd om mig. Idag i alla fall så hade vi ganska soft och så, typ inte så mkt att göra bara mest chill i skolan idag :) Efter skolan gjorde jag inte så mkt heller, jag skulle ha varit med my men jag glömde bort det. haha, efterbliven.. My blev sur, men de är hon inte längre.. fjuu! Aja, jag pallar inte skriva mer. BYEBYE!

image58

jag längtar till sommaren :'(

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0