sms = sug min snabel

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
jag glömde mina vantar hos dig din bajskorv,men ta med dig dom till skolan imorogn för jag hittade dina du vet dom blåa som jag lånade av dig, älskar dig

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
älskar dig med

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
du får inte ta det som en diss, måste plugga annars hade jag kommit

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
okej, haha vilken tur att du sa det

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
kommer du snart :) <33

Vad skulle du säga till din idol om du träffade honom/henne?
du skrev ngt jättekonstigt kolla på medelandet igen så får du se...

Vad skriker du ut när du får orgasm?
tjo syrran

Du ska göra slut med din pojkvän/flickvän, vad säger du?
ok

Vilka är dina sista ord innan du dör?
hur det med, du-vet-vem?

Kommentarer
Postat av: bella

haha, den listan var bra!

2008-01-06 @ 02:24:52
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

hahha, i know, ;D

2008-01-06 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0