tröttare än tröttast

hej, jag är trött. Vi har precis haft gäster och jag orkar knabt hålla ögona öppna, men i alla fall jag ska inte tråka ut er med att säga hur trött jag är utan jag måste bara få säga att DAGBOKEN är så jävla bra! Det måste vara den bästa filmen eller i alla fall bästa kärleksfilmen som någonsin gjorts. För dom som inte vet så handlar det om en kille som är typ underklass och en tjej som är överklass, dom blir kära ( DÅ MENAR JAG KÄRA!). Fast hennes föräldrar vill inte att dom ska umgås för att han är underklass. Tjejen flyttar långt bort och frågan är då vad som kommer hända, jag vet att det låter som värsta typsiska romantiska filmen men den är så jävla unik. Och i slutet så  blir det så där "jaha, va det så" och alla blir galda, fast ändå inte.. aja se den! byebye!

image46

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0