bebis frossa

Hejhej!
Sitter här nu i mina faktiskt ganska fina sommarstuga alldeles ensam... Det ända som gör mig sällskap är den ännu finare datorn, gangs of new york (en film), popqorn och lite nötter samt ica läsk. Min kära släkt är nämligen borta på mitt coola landställes hemliga pub, hemlig kanske den inte är men det lät så coolt. Jag började precis tänka på hur det skulle vara att vara mamma. Vill så himla gärna ha en liten bebis som man bara kan gosa med och klä i fina kläder. Men det skulle ju absolut inte fungera eftersom det är ju inte bara sådana saker man gör med en bebis. Och ja, en weekend med en bebis är nog för mig tror jag, dom kräver ju så jävla mycket uppmärksamhet. Men jag älskar dig Ludvig, i alla fall!  Men nu ska jag återgå till alla ensama saker som jag är upptagen med, PUUUUSSS!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0