Farväl 2

godmorgon!
Idag bär det av till landet igen, tråkigt. Fast det ska faktiskt bli kul eftersom att min vän my ska följa med och antagligen stanna ganska länge. Sen när hon har åkt hem blir det landet i kanske en och en halv vecka till. Så jag står nog ut. Efter landet så ska jag kanske sommarjobba, sjukt najst att få lite pengar.
Igår träffade jag mina vänner Hanna, Magda, Vera och My och vi var ute hela kvällen och körde improvisationsövningar i vivsta. Haha, gud så vi skrattade och hade oss. GRYMT KUL! Och ja, om ni gick förbi vivsta igårkväll och såg några störda typer var det vi! höhö.. Jaja, snart ska filip komma också. Blir något slags hej då på dig och hej på dig för my. Men nu måste jag göra mig iorgning. puss!

VI SES OM TVÅ VECKOR! PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖZZZ!



/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0