I'm back

tjossanhejsan!
Svar nej, jag klarade inte av landet. Saknaden av min storstad blev för stor, det slutade med att jag bölade som en gris och mamma sickade hem mig. fjuu säger jag. Just nu sitter jag hemma hos filip, sov här. Vi kollade på Man on the moon som var en väldigt bra film. Som handlade om någon gammal komiker, den var fin. Idag ska jag nog antagligen vara med Myran, Magda, Hanna och Vera eftersom att filip ska in till sin mammas jobb alltså TT för att hjälpa till och skriva notiser. kul för honom! Ja, sen imorogon ska jag och my ut till mitt land. Det ska blir asnajst. Och hon ska vara där ett bra tag tror jag, närmare bestämt på omestämd tid. höhö.. Men nu ska jag göra annat. pusssss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0