jag har världens sötaste kusin

Hejsan!
Sitter nu helt proppmätt i min alldeles nyklippta lugg. Mina planer var ju att spara ut så att jag fick snelugg igen så att jag skulle få lite färg i ansiktet men nej, jag trivs för bra i lugg. Och nu när min moster som också är min frisör var här och hade saxen och allt med sig såg jag det ypperliga tillfället att klippa av all onödig lugg. Så nu har Felicia Heller lugg igen. Imorgon blir det hemfärd, najst! Så när jag kommer hem ska jag direkt hem till filip och senare sova där. MYSIGT! Sen på måndagen ska jag som sagt kolla på sex and the city, TJOHO! Ja, en annan sak. Jag ska kanske gå på emmaboda, allt hänger på om mina föräldrar pröjsar eftersom jag inte har råd själv. Men antagligen blir det ingenting, men jag hoppas! Jaja, ska göra annat nu. Men om vi inte hörs senare så hörs vi imrogon, OCH DÅ SKRIVER JAG IFRÅN STOCKHOLM <3! pusssss!

ps. min kusin är bäst, sötast, underbarast och bara hur rolig som helst!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0