jag saknar mig vackra huvudstad

Hejhej!
Jag har precis käkat världens middag, mums. Med massa grillat och gott. Idag fick vi ju som sagt besök här ute på mitt land av min moster, hennes man magnus och ludde. Dom hade ju med sig bredband så jag har hela dagen kunnat unna mig lite tid framför datan. Resten av min tjocka släkt sitter fortfarande och äter men min bror och ludde (min kusin) sitter och kollar på världens bästa barnfilm, hitta nemo. Igår kollade jag på hela säsong 6 av sex and the city, och det är ju lagom med en uppdatering nu eftersom jag på måndag ska gå och se filmen. Längtar så jävla mycket hem verkligen, även fast jag var hemma typ i förrgår. För det finns verkligen ingenting att göra här. HEMSKT! Nu är det väl lite bättre nu när vi har gäster men för det mesta är det bara grymt tråkigt. Men jag åker ju på söndag så då kommer allt bli bra igen. Jag och min familj var ute på en lite utflyckt förra veckan. Vi åkte till göteborg för att kolla på mamma mia premiären och senare dagen efter gå på liseberg. Sen var vi också på skara sommarland men min lillebror stukade fingret så vi fick avbryta och istället fick vi fribiljetter. Men det var kul att få umgås lite med familjen. Nu när jag ska hem ska jag inte stanna så länge, bläää. Men vi ska ha någon släktgrej som jag måste åka på. Så vad ska man göra? Men sen ska jag hem igen och efter det blir det kollo. URSKOJ verkligen! Längtar ihjäl mig! Ja det var väl det. Men jag lär kanske skriva imroogn också, annars hörs vi på söndag! PUSSSS!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0