lite sådär allmänt

hejsan igen!
Jag hade tänkt att ta min update imorogn istället eller senare för jag har verkligen ork just nu. Men i alla fall, jag åkte bil i typ 3 timmar idag så jag är grymt trött. Eftersom vi lämnade av min bror på hans kollo, och jag var ju tvungen att följa med eftersom det var påvägen hem eller snarare typ i enköping. usch! Och ni vet ju hur tråkigt det är att åka bil, tänk er tråkigare! Visst hade jag min extremt glappande mobil till sällskap men det var inte mycket att skryta om. Det kändes som att vi var ute i dagar, så jävla tråkigt. Sitter just nu och lyssnar igenom justin timberlakes album, så jävla grym han är. Egentligen är inte hans musik min musiksmak men ändå så är det så jävla bra. Är så jävla imponerad av honom, han kan ju typ spela alla instrument pluss beatboxa och sen sjunger han ju som en gud och sen kan man ju inte direkt säga att han är ful heller. AND HE CAN ACT!  jag vann nämligen filmen alpha dog näär vi var på lisseberg, så nu är det väl den enda filmen som någonsin får sätta foten i våran dvd. Jaja, nog om justin. Snart ska jag till en annan naturbegåvning nämligen filip. Ska sova där, och vi kanske ska ut sen.. Eller han vet inte om något än men mina vänner ville träffa mig så jag kanske kan släpa med honom ut en stund. Men nu ska jag käka smarrig thaimat, och jag vet att jag nämde förut att jag hatade thaimat men det finns en rätt som jag inte kan få nog av. Nu har jag också glömt vad den heter men skit samma, vi hörs imorogn!

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

gai satay (typ)? kyckling i jordnötssås? det bästa som finns, lovar!

2008-07-27 @ 20:08:54
URL: http://www.casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

nej det var inte det, men den är ass god också!

2008-07-28 @ 13:24:54
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0