snabb update

Hejhej!
har tänkt att blogga men har inte riktigt orkat. Jag har varit hemma nu i några dagar, skönt! Dom har jag spenderat såhär: Söndag: Sov hos filip, dansade salsa och spelade schack hela natten. Måndagen: Var med filip, var och såg sex and the city filmen, sen sov jag hos filip (igen). Tisdagen: Var med filip, slog filip i schack, åkte till stan med my, fyndade en kjol för 49 kr, var med filip och my, filip sov här. Och ja nu är det onsdag, filip ligger innne i mitt rum och halvsover, medans jag försöker sådär diskret packa lite, lyssna på justin timberlake och blogga. Idag bär det nämligen av till landet, usch!Men vi ska¨på någon släktträff så det blir väl okej I guess. Jaja, ska dra om några timmar så det är bäst att jag fortsätter packa, salong!  Vi hörs på måndag! puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Fuck you jävla svikare!

2008-07-23 @ 13:30:24
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0