1 2 3 4 tell me that you love me more

tjossanhejsan!
igår var jag med veronica som nu ska bli kallad vendla, fint! Vi hade väl en sån där dag som man inte gjorde någoting på, men det var ganska skönt faktiskt. Aja, sen drog jag hem till filip och senare sov jag där. Mysigt! Ja, idag gjorde jag och filip i princip ingenting. Eller vi sjöng en stund, spelade lite gura. lite piano, lite elgitarr ja och sånt. Men det var trevligt. Snart ska jag ut och träffa jesse, det var så jävla länge sedan. Det ska bli skitskoj. Och jag har tydligen lovat honom att jag ska sjunga för honom så jag måste bara komma på något att sjunga först. aja, senare kommer filip. Han ska sova här. Sen imorgon blir det kanske stan med Bella, tjoho! hejdå!



Det här är mina bästa vänner, visst är dom stiliga?

/ F

Kommentarer
Postat av: Mr Ericsson

ooh, så tjusiga! NR!?!?!?!

2008-06-27 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0