can I sleep on your shoulder

Hej!
jag undrar egentligen vad jag gör här. Som ni kanske förstod i mitt förra inlägg blev det rätt så sent igår, närmare bestämt så somnade jag väl runt 7. Inte kul, eftersom jag jättegärna ville att my skulle sova här men nu orkar jag verkligen inte. Och jag kommer bergis gå och lägga mig snart. Kanske ska kollar på någon film som pappa hyrde men jag får se, orkar nog inte. I alla fall, natten igår var väldigt trevlig och det var också dagen idag även fast jag var trött. Men den största tröttheten kommer nu, usch.. Men det ska bli skönt att bara få krypa ner i sin egen säng för en gång skull och bara vara istället för att ha en massa saker att göra. Aja, men jag måste vila lite nu. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0