chillerilldrill

godmorgon eller kanske för vissa goddag!
Kollade precis klart på pearl harbor, och fy fan vad jag grät. Den är ju hur sorlig som helst. Och ja nu sitter jag och läser elle, kul! Idag ska jag nog antagligen vara med filip, sen ska jag åka till landet över helgen eftersom att det ska bli lite midsommarfirande. Men jag ska som tur bara vara där i några dagar, och sen bär det hem igen. Då ska jag nog gå på sex and the city filmen. Men Ellen (filips tvillingsyster) snackade om någon hemsida där man kunde kolla på den, så jag funderar på att kanske tjuvkika lite. men jag får se. nu ska jag nog börja göra mig iordning. puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg blogg :D

2008-06-19 @ 14:18:24
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0