cykling genom hela stockholm innerstad + en hel der till

hej!
detta kommer inte blir ett långt inlägg p.g.a att jag är så jävla trött. Jag kom precis hem från våran cyckeltur med klassen som har varit inplanerad sen 6an. Det var väldigt trevligt och man fick sig en rejäl värk i rumpan på köpet. Innan på dagen var jag med alla sköna typer (Veronica som nu är kallad Berna, Filip, Emil, Andy och Rickard). Vi var först inne i stan för att köpa balkläder och jag hittade nästan allt som jag skulle ha förutom naglar men jag får se om jag ska ha det eller inte. Imorgon ska jag vara med filip, vi ska till magda och köra våran låt som vi ska sjunga på balen för henne eftersom att hon inte kommer vara där (snyft). Men men, nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar och slår huvudet i skrivbordet. så, det kommer förhoppningsvist en mer intressantare inlägg imorogn när det finns ork. bye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0