DAMP

jag fick nyss ett dampanfall. på min mamma. Jag höll nämligen på att måla naglarna till balen då jag märker att mitt nagelack som jag har bestämt att jag ska ha är ganska tort och jobbigt att sätta på men jag klär in mina tår i det mörklila nagelacket i alla fall och det blir ganska bra. Sen när jag ska gå över till naglarna märker jag att det inte kommer att funka, nagelacket är för kletigt. Så jag bestämmer mig för att ta bort det, men nagelborttagningsmedelt räcker bara till handen och sen är det slut. Vad i helsifyr skulle jag ta mig till? Jo jag måste ju ta ett annat nagellack och ha två olika. Det kan ju funka om man har rätta färgerna och det har ju inte jag såklart. Men jag smiter i och tar världens finaste nagellack av mamma, och börjar måla. Då ringer telefonen och jag svarar. Det är till mamma så jag går och lämnar över telefonen till mamma. Men medans hon tar tag i telefonen som jag håller i med min nylackerade hand smetar hon ut allt över hela tummen. då skrek jag! JÄVLIGT HÖGT!

- VAD FAN GÖR DU?

vet ni vad man får till svar.

- vadå?

ÅHHHHHHHHH!!!! MAMMMOR ÄR ENA JOBBIGA SAKER IBLAND!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0