dumma felicia

God morgon!
duktigt som jag är gick jag till skolan klockan halv 8 på morgonen. Så att jag inte skulle komma försent. När jag väl var i skolan så var det ingen där. Men jag bestämde mig för att sitta och vänta ett tag. Då kom holle och marie-louise och sa till mig att jag hade sovmorogn till klockan 11. SMART FELICIA! ja, så nu är jag hemma igen. Funderar på att laga någon slags mat snart kanske. Men jag får se. Jag har grymt ont i mina fingar efter allt gitarrspel dom senaste veckorna. Och det är inte direkt så att man kan sluta heller och saken blir ju inte lättare utav att filip kom hit med sin gitarr igår så nu sitter jag och spelar på den hela tiden. jag är hopplös, men ganska bra faktiskt. För att bara ha spelat i ett par veckor. Aja, ska kanske sova lite nu! ha det så länge! puss!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0