en hädelserik natt

Godmorogon mina vänner!
Sitter i min soffa och kollar på jetix! Världens bästa kanal. Haha synd felicia. Nej men i alla fall, i natt hände det en massa konstiga saker, eller kanske inte konstiga men det hände en massa saker. Jag gick och la mig vid 22.00 igår för att jag var så himla trött. Men klockan halv 2 så går min mobil igång, det var My.. är jag ens förvånad? I smset stod det: Channing på 4an. Så jag slog på 4an och som hon sa var han där, men jag var ändå inte så glad över att typ världens snyggaste skådis var på tv eftersom jag var så arg på my eftersom hennes dumma sms hade väckt mig. Men jag la mig och kollade litegranna men ställde tvn på att den skulle stänga av sig efter en halvtimme. Och jag somnade väl kanske 5 minuter senare. Nästa uppvakning skedde klcokan halv 6 utan att en fågel fastnade mellan mitt öppna fönster och mitt stängde. Skit så den skrek! Det tog ett litet tag innnan jag fattade att den hade fastnat men jag gick upp för att släppa ut den men då hade den redan flugit iväg. Sen somnade jag igen, och vaknade någon gång runt halv 10. Idag i alla fall så ska jag vara med Myran, kul! eftersom det var ganska länge sedan som vi var med varandra. Och en sak till bara, nu är det äntligen varmt ute! Om jag inte såg fel så var det 27 grader i solen imorse, TJOHO! Så, ja nu älskar jag sverige igen! hejdå!



Nästan alla stiliga pojkar i 9b. eller förra 9b :'(

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0