farväl

Hejsan!
sitter här och smarrar på en massa goda mackor som jag preic stillagade mig själv. MUMS! Klockan är nu 16.08 och det är ca 2 timmer kvar till avfärd. Ganska spännande faktiskt, vet inte riktigt varför men spännande är det. Nu har jag packat klart allting och det visade sig att jag behövde 6 väskor till min packning. Dock var inte alla stora och jag räknade en påse full med skor som väska också men i alla fall. Grymt mycket packnign blir det. Om som vissa kanske redan räknat ut så blir det bloggpaus ett tag nu. Närmare bestämt ungefär 3 veckor. Eller om jag får tag på internet så ska jag såklart blogga. Men troligen kommer jag inte blogga på ett tag. Tills dess..

HA DET SÅ HÄRLIGT OCH JAG HOPPAS ATT VI SES SNART!



 jag kommer sakna min fina huvudstad

/ Felicia Maria Heller

Kommentarer
Postat av: My

Bilden är tagen av miggg! :D

2008-07-03 @ 01:24:32
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0