felicia maria heller vet nu vad en bordell är för något

tjossanhejsan!
jag är så jävla trött. Det blev inget sova över hos vonka igår eftersom hon hade migrän. stackaren.. Men jag drog hem till my i alla fall och där städade vi mys rum och det blev skinande rent. Efter så drog vi till magda för att hämta lite grejer som my hade glömt och efter det så åkte vi till bea för att köpa ben & jerry's. När klockan var runt halv 9 bröjade folket som vi skulle spendera kvällen med komma. Det var jag, My, Hanna, Danny och Jocke. Vi hade urmysigt och vi kollade på en film som heter den gröna milen och den var hur sorlig som helst och jag grät nog en lite skvätt i slutet måste jag nog erkänna. Efter filmen blev vi trötta, sådär trötta så att man skrattar åt vartända ord. Det var väl mest jag, Danny och My som skrattade. FY FAN, jag har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Det roligaste var nog när Danny skulle förklara var en bordell var för något. Alltså ett horhus. Jag hade väl hört det förut men inget som jag hade lagt på minnet. Men tårarna bara sprutade av allt garv och sen somade jag. My och Jocke skulle gå på teater nästa dag klockan 9. Men problemet var att alla av någon slump råkade stänga av sina alarm på mobilerna så ja, klockan halv 10 så vaknade vi av att mys mamma kom inspringade i rummet och skrek att my hade försovit sig. Ja, och det tog inte så lång tid innan jag, hanna och danny var hemma hos mig och svullade stuvade makaroner och falukorv. Och sen har vi väl spelat playstation nästan hela dagen, och snackat en hel del om hur det kommer bli nu när vi slutar och så. Så har väl min dag sett ut ungefär. Ikväll ska jag nog inte göra någonting eftersom jag är så himla trött. Klockan 5 i förrgår och runt 3 igår. Ja, så nu är jag väl rejält trött. Ska snart börja fixa lite inför balen imorogn, lite med skjuts och sådant strunt. Och sen måste man ju måla naglarna, raka benen, smörja in sig, hårinpackning och sånt strunt också. Men men, jocke och my kommer nog att komma senare om det går ihop med min planering. Men nu ska jag fixa mig lite. puss!



Är vi inte söööööta? danny, jag, hanna och jocke!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0