gammelmor pilrot

hejhej!
jag har precis städat. HELA MITT RUM! från topp till tå, helt skinande rent är det. Eller snart i alla fall, ska bara damsuga. Men jag har städat hela min garderob och min byro och ja i princip varenda vrå i mitt rum. My är här, hon har kollade på när jag städade. Nu kollar hon på pocahontas men jag känner mer för att blogga eftersom jag såg den typ i förrgår. Ikväll vill jag hitta på något. Men jag vet inte vad.. Det är ju match ikväll, men jag vet inte om jag ska kolla. Kanske är det någon som vill kolla med mig. Min mamma lovad att om jag städade iordning i mitt rum och jag höll det så skulle jag få ett par gladiatorsandaler och en jeansjacka. TJOHO! så jag hoppas att jag får den i helgen. Ska ju till landet men det är inte så att dom inte har en enda affär. Dom har till och med TVÅ shoppingcentrum. TJOHO! höhö.. Aja, ska nog göra mig iordning nu, pöööööss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0